středa 22. května 2013

Rychlá buchta z mikrovlnky

Taky se vám často stává, že máte hroznou chuť na sladké, ale v lednici objevíte jen zavařené okurky, mléko a jednu papriku?Dlouho jsem hledala nápady,jak tenhle problém vyřešit,až jsem ho našla :D Rychlou buchtu z mikrovlnky,která vám zabere jen 3 minuty a výsledek stojí za to ;)
Vyfotila jsem vám pár fotek přípravy,tak doufám, že se vám povede stejně dobře, jako mně :)

Potřebujete:

3 lžíce oleje 
0,5 l hrnek
• 4 lžíce hladké mouky
• 4 lžíce cukru krupice
• 3 lžíce mléka
• 2 lžičky kakaa
• 1 vejce
• 0,5 lžičky kypřícího prášku

Na pořadí surovin nezáleží.

Postup:
/4 lžíce hladké mouky/přidáme kypřicí prášek a rozmícháme s moukou/4 lžíce cukru/k tomu přidáme 2 lžičky kakaa+rozmícháme/1 vejce/nakonec přidáme 3 lžíce oleje a 3 lžíce mléka a rozmícháme/dáme na 3 minuty do mikrovlnky/okraje buchty vyřezáme nožem(:D) a překlopíme/můžete si na to dát džem,zakysanou smetanu,kokos,mléko,dobré by to určitě taky bylo s čoko kouskama:3

Užívám si týden svobody,u nás na škole probíhají maturity a my každý den máme jen 5 hodin(yees!),nemáme děják,občanku(s hroznou učitelkou!! Užívám si ten klid ♥ Bez jejích poznámek.Včera zakopla.Smála jsem se jí.Viděla mě.Nevadí :D).
Taky jsem sestřenku učila šplhat po tyči,ale jelikož nikde v okolí žádná tyč nebyla,vylejzaly jsme po tyči za brankou od fotbalového hřiště,načež jsem si fakt totálně hezky sedřela nohu(y) (připadam si,jak správná češtinářka,joo!)Pomalu si připravuju plán na prázdniny,pojedu na vodu,tábor,chatu s kámoškama,pak na brigádu..je toho dost,každopádně dovolená k moři se letos nekoná,takže s největší pravděpodobností se té 'sejrové' barvu už asi do konce školního roku nezbavim(rozumějte dobře,neopálená),zase si ale myslím,že tyhle prázdniny budou konečně jiné,než předchozí,a to více trávení času s přáteli,tábor ♥(kam už letos jedu jako instruktorka) a konečně i víc času na skate♥

V pátek se jdu kouknout na kámošky závěrečnou♥Tyhle akce zbožňuju,sejdou se tam ty nejlepší přátelé,skvělej večer:)

Jak si užíváte skoro poslední měsíc školy?
Jaké máte plány na prázdniny?
                                                                                                                                             Rossy♥

1 komentář:

Chanel