sobota 18. května 2013

Boy's questionnaire

Chodilo nám hodně proseb, jestli bychom také kromě mody a líčení, nepřidaly něco o klucích. Jelikož nám toho chodilo opravdu hodně, tak jsme si řekly "Proč ne".Znáš to. Je tu jeden kluk, který se Ti líbí a ty jemu očividně taky. Ale jak na něj zapůsobit?
Každý kluk je jiný. Každému se líbí něco jiného, a proto jsem se rozhodla vyzpovídat odlišné kluky.
E-
1. Já radši stydlivou, jsou sladké.
2. No, to je těžký. Mě je 19 a s holkou pod 15 bych nechodil. Jinak ani moc ne. Záleží na situaci.
3. Vzhled: Dlouhý vlasy! Úsměv a oči.
    Povaha: Vtipná, veselá a lehce sebevědomá.
4. Jakmile zjistím, že je to děvka, nebo měla sex dřív jak v 15, nevěrná, holky, které se hodně opíjejí, nebo ty, které si o sobě hodně myslí. A nemusím holky s krátkými vlasy, jsem "vlasofil" :D
5. Nemám. Vztah nechci pěkně dlouho cítit! :)
6. Neskutečně moc. Miluju, když je holka se mnou doma, má na sobě tepláky, moje oblečení a je rozcuchaná. Je to takový "ňuňatý". Holky jsou krásný bez makeupu! :)


D-
1. Nevím
2. Ano
3. Chováním
4. Namyšleností
5. Jo
6. Ještě jsem holku po ránu neviděl


T-
1.Stydlivější
2. Nezáleží :)
3. Tím, jakou doopravdy je
4. Nevím, málokdy mě něčím některá odradí :D
5. Nemám
6. Ano :)

Moje rada zní: Hlavně, buď sama sebou! A neměň se jen kvůli klukovi. Jsi vyjmečná, jsi originál!


~Natally





Žádné komentáře:

Okomentovat

Chanel