neděle 28. dubna 2013

Shopping for April


Bohužel jsem nenapravitelný shopaholic, hlavně co se týče kosmetiky. Jsem doslova "ujetá" na veškeré báze, makeupy, řasenky atd. Snažím se těmto obchodům vyhýbat, ale tento měsíc jsem neodolala a vyrazila si zlepšit náladu.

DERMACOL Make-up Cover















Hutný, maximálně krycí,který používají vizážisté.
Tento make-up je úžasný. Možná Vás odradí ta konzistence, ale je opravdu skvělý. Na akné, či jinou problémovou pleť, vřele doporučuji.

Cena: 123,-


DERMACOL (Gold Anti-Wrinkle Base)














Tuhle bázi jsem si chtěla koupit už opravdu dlouho. Měla jsem štěstí, byla v akci. Tato báze( Dermacol má ještě dvě podobné) nejvíce vyplňuje. Je naprosto úžasná. Tak hebkou pleť, jsem snad nikdy neměla. Nejlepší báze, kterou jsem vyzkoušela!

Cena: 256,-


Smooth Skin MOUSSE FOUNDATION

















Bála jsem se, že mě tento pěnový make-up bude vysušovat, nebo že se mi budou dělat šupinky. Mile překvapil. Je tak jemný a lehký. Nanáším ho na bázi od Dermacolu, i se samotným krémem vydrží!

Cena: 110,-


Garnier Pure Active 







                                                                                                             









Roll-on na problematickou pleť(akne), je úžasný! Aplikujete na červená místa a do 5 hodin Vám to zmizí.                                                                                           Příjemná vůně a chladivý efekt perfektně zklidní Vaší pokožku.

Cena: 199,-


~Natally

Žádné komentáře:

Okomentovat

Chanel