sobota 27. dubna 2013

3 Spring Outfits

Ahoj!
Mám zase hned lepší náladu.Začalo svítit sluníčko(konečně!! děkuju ti!),je déle vidět,ráno se budím už v 6:15 a jsem naprosto vyspaná a je mi fajn.V pondělí jsme byli se školou na 'bezva' výletě v Poběžovickým lomu,odvezli jsme si totálně zablácené boty a živcovou kuličku,ze který mám fakt radost no! :D(dostali jsme jí všichni,jako dárek a je extra nerozbitná!!:O) 30.4. zase máme Majáles a Poslední zvonění v jednom :D tyhle akce miluju,hlavně když pak přijdu domů a jsem od klauna k nepoznání.A ještě lepší je,když musíte rychle utíkat domů se převlíct,umýt ty čmárance a rychle chvátat na vystoupení s orchestrem (y).Možná bych měla ukončit tyhle srdeční výlevy a přesunout se k tématu!;)



Rozhodla jsem se vám nafotit 3 mé nejoblíbenější jarní outfity,které se v šatníku určitě neztratí,vždycky budou mít speciální místo na věšáku(haha).

†miluju tuhle kombinaci mentolově zelené s růžovou <3

†Další květované šaty a nejoblíbenější sandálky,
přemýšlím,že bych je mohla nějak upravit,např.
horní pásek ocvočkovat(už zase) a dát
sem pak nějaké DIY ;)

†A poslední,zatím jeden z nejlepších kousků
v šatníku-->tygrovaný top s křížem+na ramenech "špíchály"
(nedam si s nima pokoj,achjo..)

Máte také svoje oblíbené outfity na jaro?Pošlete nám je 
na email naty.rozarkova@gmail.com a nejhezčí
bychom sem pak přidaly!;)

PS:Lana má novou písničku,sice to není přímo její originál,ale to
je jedno,protože jí prostě zbožňuju!!

Mějte se krásně!

Rossy ♥

3 komentáře:

  1. Zdravím vás holky, máte úžasnej blog a určitě pomáhá dalším holkám, tak mě napadlo, jestli by jste nudělaly blog s modnímy tipy pro kluky..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj :)
      Děkujeme, moc si toho vážíme :) Nový blog neplánujeme, ale pár článků sem můžeme dát

      Vymazat
    2. Nemáte za co.. :)) a klidně je sem dejte, už se těším.. :))

      Vymazat

Chanel