úterý 30. dubna 2013

Fashion For Boys

Ahoj!
Tak Majáles za sebou,musím říct,že se letos vyvedl i na to,že jsme poprvé po třech letech vyhrávání jedné ceny za nejlepšího učitele za sebou,nevyhráli.Fotky zatím nemáme,ale předpokládám,že do konce týdne by se měly objevit,takže koho zajímá,jak vše probíhalo,udělám vyjímečný článek,i když to není zrovna o módě.Ale co:D Kromě nových věcí,které jste mohli vidět v předešlém článku chystám další,zítra snad konečně zase pojedeme nakupovat ♥ Jak já to zbožňuju,není nic lepšího na odreagování a pro načerpání inspirace!

Když už jsem u té módy,psal nám jeden nejmenovaný jedinec(ahoj!:D),že by zde také uvítal článek o módě pro kluky.Docela mě to zaujalo,řekla jsem si,že by to pro mě byla výzva,protože nikdy jsem o něčem takovém nepsala,takže na zkoušku přidávám pár outfitů s oblečením,které se mi na klucích hodně líbí ;) Samozřejmě každý má jiný styl.;)
Na začátek,jako takovou 'vsuvku' (aha:D) jsme s Naty sepsaly pár řádků o tom,kteří kluci a jaký styl se nám na nich líbí,protože to se pak také odrazí ve výběrů v outfitech pro kluky.;)



Rossy:Jako malá jsem strašně obdivolala zrzky,což už je dnes trochu tabu:D
Nejvíc se mi líbí kluci,kteří dokážou holku rozesmát,ne moc hodní(haha :D),ani moc urážliví a zlí.Samozřejmě chytří,nejradši mám hnědé nebo modré oči ♥Neměla bych se s ním nudit!
Zaujmout mě dokážou hned na první pohled 'skejťáciˇ)) (:O omdlívam z nich:DD),kluci s tetováním,se stylem,líbí se mi i malé tunely.Pak samozřejmě namakanci(haha:D),ale pokud by splňovali první 3 body,je mi to úplně jedno!













Natally- Vždycky jsem čekala na toho prince z pohádky. 
Už od malička jsem žila v naději, že jednou přijede na bílém koni. 
Nechali mě v této naději až do dnes a já zjistila, že žádný princ nepřijede. Jde o to, si najít kluka, který tě bude milovat takovou, jaká seš. I přes všechno co jsi udělala, i přes svojí minulost. Kluk, který tě rozesměje, i když jsi na dně. Kluk, ke kterýmu se budeš moct přitulit, kluk který tu bude vždycky pro tebe. Bude tě ochraňovat jako sestru a milovat jako svojí ženu.Líbí se mi kluci se stylem Justina Biebra.




Oblíbená dvojice OBEYxVANS

V módě jsou barevnější kalhoty,zkuste změnu,pořiďte si i nějaké barevné,které váš outfit oživí a vy jemůžete kombinovat
s různými tričky s potisky.Najdete jich na internetu spoustu.
Celý outfit podtrhne nějaká košile,nejvhodnější jsou džínové,nebo kostičkované(ale tak,aby ladily s outfitem)

Takže tady pár koláží pro inspiraci;)
Všechno jsme to vytvářely a hledaly podle našeho stylu oblékání pro kluky,který je dost podobný;)

A co vy?Co se vám na klukům nejvíc líbí?(oblečení)


Rossy♥,Natally

Žádné komentáře:

Okomentovat

Chanel