neděle 7. dubna 2013

March Favourites by Rossy



Ahoj!:)
Pokud jste taky jako já celý víkend neměli ani chvilku na odpočinek,vítejte v partě!;)
Od pátka do neděle jsem měla školení na instruktora vodáckého tábora v jednom zámku kousek od našeho města.A upřímně už tohle nikdy nechci zažít.Připadala jsem si trochu jak v Bradavicích-vysoké dveře,pochodně na stěnách,paní majitelka,která vás při příchodu vítala u dveří a vám nemálo připomínala paní učitelku Mcgonagallovou,která by byla s vysokým kloboukem k nerozeznání,zámecký salát se skládal z nastrouhané okurky a čínského zelí,přelitého octem(jak originální!),zima,ale jinak si nemůžu stěžovat!
A co je vážně nejlepší,když sdílíte pokoj s 5 klukama,kteří do vás pořád cpou medovinu,vodku apod. :D Jinak jsem si ale nemohla přát lepší spolubydlící!:) Zkoušky mám konečně za sebou,teď už se jen modlím,aby dopadly dobře,takže mi držte palce!! (y)



A teď konec kecání a pojďme se podívat na oblíbené věci z března ;)

1.Fishtail


                †jednoduchý rybí cop,který se hodí se všemu.
                  V březnu jsem ale měla rovnou rybí sezonu (y)

2.Starbucks cup
†obyčejný kelímek od Starbucks,
má hned svoje využití!:3

3.Nails

†tak když už byly ty Velikonoce.
Velikonoční nehty :3 podle mě jsou úplně
božské,ale nechtějte se s tim patlat!
Už nikdy!:D
Oba laky koupeny v Rossmanu za 39,-

4.Cosmetic

†1.Odličovací ubrousky Rival de Loop.
Naprostá spokojenost,příjemná vůně:)
Koupené v Rossmanu za cca.39,-
2.Kajalová tužka na oči v šedé až černé barvě,
která mi naprosto vyhovuje a není tak výrazná.
Rossman cca 59,-

5.Clothes

†1.vlastnoručně nakreslené tričko
s Mickey Mousem:3:)) Jedno z oblíbených<3
2.Kratší svetřík,pod kterým nosím ještě bílé
tričko. C&A 599,-

6.Accessories




†1.Prstýnek Moustache,který
je úplně dokonalý,nosím ho pořád.No řekněte sami:)
Claires
2.Jelenní náhrdelník,tuším z Camaieu,ale cenu
už si nepamatuju.Hodně jsem ho nosila hlavně v zimě,ale
pořád ho ráda nosím:)
3.Earcuff s křížkem! ♥ záležitost
Claires
4.Cvočkové náušnice,které jsem tak dlouho hledala:)
Jsou úžasné,ve 3 barvách,nejvíc nosím ty bronzové:)
Claires
5.Psaníčko se cvočky(zase :D) ale jsem prostě
'cvočkový'(ehm :D) maniak.Moje oblíbenkyně!

7.Music
†musím teď pořád dokola poslouchat 4 mé 
nejoblíbenější songy z filmu LOL.
Musím přiznat,že ten film je prostě nejlepší!
A tady jsou 4 TOP:

Tak to je pro dnešek všechno,doufám,že jste si alespoň víkend užili líp než já:D 
A rozhodně se s námi podělte o vaše March Favourites !;)
Mějte se:)
Rossy ♥































Žádné komentáře:

Okomentovat

Chanel