pátek 12. dubna 2013

DIY: "sock" bun

Ahoj!
Jsem nemocná a všechny důvody házím na víkend!Byla tam prostě tak neskutečná zima,že jsem se určitě nachladila tam..(!) no dobře..:( zas až za to tak ten víkend nemůže..Nějak jsem si vzala do hlavy,že zima už skončila,takže jsem už koncem února chodila v mé oblíbené kožené bundě ♥,která není zrovna určená na Severní pól,ale prostě už mě nebavilo nosit ty nylonovo-polyesterové,nabalené bundy od krku k pasu.(chápejte mě)
Rozhodla jsem se vám alespoň ukázat návod na tzv.ponožkový drdol.Je vážně jednoduchý,navíc bude vypadat opravdu skvěle! Existují na to takové vycpávky,které si můžete koupit asi za 150 Kč,ale ponožka vám ji skvěle nahradí ;)!

1,Pomůcky
†ponožka
†nůžky

'Půjčila' jsem si nějakou tátovu(kterou určitě nenosí :D),doufám,že
se na mě za to nebude zlobit (y)
A samozřejmě zvolíme nějakou tmavší barvu(černou,tmavě
modrou u tmavých vlasů,u světlých např.bílou,aby byla ve
vlasech co nejmíň nápadná)
2,
Ustříhneme špičku ponožky,ne moc vysoko.Čím víš to ustříhnete,
tím tenčí bude výsledná 'gumička'.

3,
Když ustřihneme špičku,srolujeme ponožku do podobnéhu
 'tvaru' (:D)
Nakonec si uděláme obyčejný,vysoký culík a ponožku
navlíkneme na něj.Poté vlasy rozprostřeme po celém obvodu
tak,aby nebyla vidět a vezmeme si tenčí tmavou gumičku,
a přetáhneme ji na připravené rozprostřené vlasy.Zbytek
vlasů omotáme kolem drdolu a připevníme pinetkami.

4, Výsledek
A konečný výsledek :)
Doufám,že se vám návod líbil :)
Zkoušeli jste taky něco podobného? :)
Podělte se s námi v komentářích ;)
Rossy ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Chanel