čtvrtek 1. srpna 2013

Interview: Elmi Hashani

"Kluk, který je příkladem toho, že všechno je možné". Ano, tak na mě působí Elmi. Předpokládám, že z tohoto rozhovoru, na něj budete mít stejný názor, jako já. Je to milý, sympatický, chytrý a ambiciozní kluk, který dokázal nemožné. Pojďme se tedy společně podívat, jak to je :)
Kontakt na Emblema
http://www.youtube.com/user/king951000/videos

♕Natally




Jak by ses popsal ve zkratce člověku, který jméno Elmi Hashani nikdy dříve neslyšel a nic o tobě neví?
Sebevědomý , až arogantní člověk , který dokáže snést objektivní kritiku . A zároveň přehnaně sebekritickej a ničeho nemám dost. Nic nedělám napůl, všechno na plný plyn! A hlavně, CTIŽÁDOSTIVEJ (smích)


Jak jsi se dostal k rapu a jak to všechno začalo?
Rap jsem poslouchal odjakživa , ale až díky kámošce jsem zkoušel i psát texty...bože ty se nesmí dostat na veřejnost... :D No a teprv až jsem  začínal mít nějaký "cash" tak jsem pomalu začal nahrávat v Holerecords:)
Hlavně díky Týbovi a Vaškovi :) (S Týbem jsme se před tím nesnášeli,  jak on byl děsně namyšlenej, tyjo! (smích)) No a tak nějak se to rozjelo :)

Jak se k tomu, co děláš, staví tvé okolí?
Dřív lidi ani nevěděli že existuju . Teď je to jiný. Už několikrát se mi stalo, že mě normálně poznávali ani jsem nevěděl, kdo to je :D Jinak lidi....většina se k tomu staví, já nevím přijde mi, že to berou jako chvilkovou záležitost, jako prdel, že mě to přejde...a díky anonymům vidím i tu nenávist co vůči tomu maj.
Ale mě, jak to říct, je mi u prdele co na to říkají. Když se jim to líbí jsem rád za každej support, když ne ať si napíšou nebo ignorujou .

Jak rap ovlivnil tvůj život? Poznal jsi díky tomu nějaké nové lidi, přátelé? Nebo právě naopak?
V jednom songu je "lidi který jsem miloval už nechci znát". To je to, co se týče těch, co se na mě kvůli tomu vysrali a zároveň jsem poznal kdo je falešnej zmrd a kdo pravej přitel . Jinak diky tomu poznávám nový a nový lidi ! :)

Měl jsi někdy chuť s tím vším skončit?
2-3x .... to bylo, když už to bylo přehnaný a lidi (anonymové) si brali do huby mýho tátu . Vzkaz pro český děti : Jste banda malých fracku a bejt já, váš rodič, řežu vás od rána do večera, abyste se naučily respektu ke starším.

Řekl Ti někdy někdo, "Jsi můj vzor" ?
Ano :) Ten pocit je ... To nejde popsat (smích)

A ty máš v hudbě nějaký vzor? Nebo i v tom "normálním", běžném životě?
Největší vliv na mě má Eminem a Strapo :)

V normálním životě...Máma. :)

Jaký máš cíl v tom, co děláš?
Já vlastně nevím. Chtěl bych se tím živit to přiznám...A prostě chtěl bych tu zanechat nějaký odkaz . Můj cil je ten, aby lidi věděli, že jsem existoval.

Víš, kde budeš třeba za 10 let?
V gyrosu ! -.-
Ne, já nevím. Z budoucnosti mam vítr  :D Ale snad někde kde chci být. :)

Co děláš rád ve volném čase?
Víš, ten Rap je to co dělám ve volném čase :D Jinak pracuju (smích). Ale jinak fotbal a ostatní :)
dokonce maluju -.-

Můžeš o sobě říct "Jsem na sebe pyšný"?
Ani náhodou , zatím jsem nic nedokázal:)

Vždy hned, jak tohle někde ukážeš každej si řekne, proč proboha dělá rozhovor s někým, kdo není známej. :)

Komu jsi nejvíce vděčný? Pomohl ti někdo se dostat tam, kde jsi?
Je to ironický, ten s kterým jsem se nesnášel, mi pomohl nejvíc :D
TÝBOS A EFELKÁ :)
Bez nich bych ani neměl šanci tohle všechno dělat. A jinak všem, kteří mě v tom podporuju, vždyž jinak by to nemělo ani cenu. :)

Co by jsi vzkázal těm, kteří mají sen, ale bojí, co na to řeknou ostatní?
Všechno, co děláš někoho nasere.  Takže je úplně jedno, co budeš dělat , tak se pusť zrovna do svýho snu!
Ať ti šmejdi mají co hejtovat ! Když tě to baví, kašli na názor ostatních ! Nebe je limit ! A seru na to, že je to klišé!♕

1 komentář:

  1. Elmi rapuje úžasně (y)
    Vím, že mě asi nenávidí, ale i já mám svůj sen a to je zpěv.
    Jsem ráda, že aspoň Domažlice se mají čím pyšnit :)
    Jen tak dál, Elmi :)

    OdpovědětVymazat

Chanel