sobota 11. května 2013

April Favourites By Rossy

Ahoj!
Dnes vám přináším,vám dobře známý,článek,tedy April Favourites.
Ještě před tím,než s čímkoliv začnu,chci poděkovat těm,kteří odpovídali na náš dotazník.
Mockrát vám děkujeme,samozřejmě odpovídejte dál a taky pokládejte otázky ;)
Někdo nám psal,že by tu uvítal i články o nás,prostě z osobního života,což už tak já trochu píšu,
ale nechtěla jsem to moc rozebírat do detailů,přece jenom je tohle blog hlavně pro vás.
A protože o svých zážitcích píšu ráda,vyhovím tomu šťastnému jedinci(možná více jedincům haha)
a občas je sem taky přidám.

Mezi vaše oblíbené články také patří outfits a DIY,což alespoň mě zase potěšilo,protože DIY články
mě hodně baví.A Natally zase potěší outfits,které pro vás připravuje :)

1, Lipsmacker
†Sprite lipsmacker(voní vážně skvěle,někdy mám 
chuť ho sníst dafuck?O.o :D)
-Claires cca 59,-

2, Nail polish





†Ten nejúžasnější růžový lak na nehty,jaký jsem
kdy měla.Přála jsem si nějaký oprvadu
výrazný,skoro neonový a i když to na té fotce není
moc poznat,jsem s ním maximálně spokojená:)
-Drogerie Teta cca 39,-

3, Clothes














†Tyhle věci už tu jednou byly,pokud vzpomínáte (:D),ale
nosím je momentálně nejraději,proto tady nesmí chybět.

4, Food

 †Crispins BIO tyčinky(jo,už jen jedna (y))
a Dobrá voda Bílé hrozny(aa,ta flaštička je tak roztomilá :D)

5, Music
Celý můj duben žil jen hudbou(:D) Je těžké,vybrat si
3 nejlepší,ale nejvíc přehrávané byly:


Tak to by bylo k Favourites všechno,už dneska jsem se rozhodla 
přidat sem i něco z osobního života(v celém článku) a těm,kterým 
to stačilo(:D),loučím se s vámi!
Užijte si zbytek víkendu:)

Rossy♥


 //Smile,Smile,Smile//jedna ksichtící se do foťáku//ametist like diamond//magazines ♥ (a život začíná ve třiceti,haha)







//let's go skating//mistr!(:D jen žert,moje oblíbená-Pumped up kicks//nejlepší vyzdobení poličky//vysněnej...

Když už jsme u těch batůžků,hrozně jeden takový potřebuju,takže moji milí,raďte mezi těmito 2:

Nemůžu se rozhodnout,takže poraďte:D:)

Jinak pátek se snad nemohl vydařit líp.:)Po škole jsem se byla s kámoškou,jejím bratrem a mojí sestřenkou podívat na taneční akademii,kde taky tančila Natt♥ a spoustu holek,se kterýma se znám.
Večer jsem si vážně skvěle užila,byla to snad nejlepší akademie za poslední roky.(Jo,mimochodem,Natynko,tančila jsi úžasně:)) Hned potom jsme s N. zašly do nejlepší kavárny ever,daly si přeslazený (:D) Bonjour fruit a velikánskou palačinku s jogurtem a borůvkama,fakt přes celej talíř,divím se,že jsme to snědly:D Byla jsem pak hrozně unavená,takže dneska celý den jen chilling a poslouchání písniček ♥

//pro představu(tohle je nuttela s jahodami,taky dobrá),ale ta s borůvkami byla ještě větší,takže why not (y)

Tak to je asi všechno,co jsem vám chtěla říct(ano,dneska je to celkem dlouhý článek) a proto gratuluju všem,kteří se dočetli až sem :D A pro vás ještě jedno rozloučení:*

Jak jste si užili pátek vy? Mějte se moc krásně :*
Rossy♥

Žádné komentáře:

Okomentovat

Chanel